Pletykák rólam

2008.12.21. 16:47

Ebben a postban szó lesz rólam, Brianről, Danről, Johnnyról, és úgy az összes fiúról az osztályomban, a téma pedig a pletykák.
Figyelem, osztálytársaknak, és ismerősöknek a továbbra kattintani nem ajánlott, az igazság fáj, és ha megtudod, Lena üt!

Nos, először is a főbb témaköreink:
1. Brian and Lena(aka me)
2. Dan and Lena
3. Johnny and Lena
4. Többi fiú az osztályból és én

Nos, megvannak a témakörök, innivaló, popcorn bekészítve, éés rajt!
1. Brian and Lena -barátság vagy szerelem?
Egyértelmű, hogy barátság, hiszen ha Brian és én egymásba lennénk zúgva, Brian nem segítenénk egymásna szerelmi ügyekben. Vagyis igazából csak egy ügyben segít(ett), és én is csak egy ügyben neki, de ez mindegy. Mondjuk Naték szerint lehetséges, hogy ő belém van zúgva, de nem hiszem. Amúgy meg ha belém lenne zúgva, nem segítene ennyit.
Pletyka igazságtartalma: 20% (tetszik nekem, és én is neki, ez pedig 10-10 %)
2. Dan and Lena - barátság vagy szerelem?
Hátő. Számomra ez a legfájóbb pontja az egész listának, mivel én bele vagyok zúgva Danbe, és ő ezt tudja is, csakhogy ő nem érez többet irántam haverságnál. Legalábbis Brian infói szerint. Persze lehet, hogy csak tagadja... Mindenesetre az biztos, hogy most nem akar járni senkivel, szóval erről ennyit. :(
Pletyka igazságtartalma: 60%(én bele vok zúgva, ez 50%, és tetszem neki, ez +10%)
3. Johnny and Lena
Ebben az ügyben félig igaz a pletyka, félig nem: Johnny valószínű, hogy belém van zúgva, míg én utálom őt.
Pletyka igazságtartalma: 40%(50%-ot ér ugye a szerelem, de mivel nem biztos, ezért -10)
4. Többi fiú az osztályból és én
4.1: Leonard és én:
Második utáni nyáron együtt jártunk a napközis táborba, és ott bevallotta, hogy tetszem neki. Nekem is tetszett ő, de ez igazából csak azért volt, mert vele voltam legjobb viszonyban akkoriban.
Pletyka igazságtartalma: 10%(régen volt, ezért a tetszés csak 5-5%)
4.2: Matthew és én:
Tetszett októberben kb. egy hétig. Aztán ez elmúlt, és nem lett az egészből semmi. Viszont neki nagyon valószínű, hogy tetszem, mivel elm. velem viselkedik legnormálisabban a lányok közül. Yeah.
Pletyka igazságtartalma: 30% (tetszett, ezért 10%, de neki vszínű még mindig tetszem, így +20%)
4.3: Damien és én:
Damien. Húha. Damien volt az, akibe az eddigi leghosszabb ideig voltam belezúgva. 4 évig tetszett, elsőtől negyedik végéig. Aztán végül kiszerettem belőle, mivel Johnny elmondta neki, hogy belezúgtam, ő pedig nem érzett irántam semmit. Legalábbis erre következtetek abból, hogy milyen szemét volt velem. Év elején másik suliba ment, azóta párszor láttam, de beszélni nem beszéltem vele, csak iwiwen pár mondatot.
Pletyka igazságtartalma: 25%
4.4: Egyéb fiúk az osztályból:
Semmi közöm nincs hozzájuk, nem is volt, nem is lesz. Közülük egyedül Shane normális, de ő bele van zúgva Larissába, így ő is kiesett.

 

Szerző: Heaven

Szólj hozzá!

Címkék: life

A bejegyzés trackback címe:

https://lenalife.blog.hu/api/trackback/id/tr62835254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása