Twilight - Alkonyat

2008.12.21. 17:17

Szerdán (12.17) láttam a filmet. Azóta őrülten keresgélek mindenhol: hol tudnám letölteni a könyve(ke)t magyarul, a zenéket, magát a filmet? A zenéket sikerült leszednem pénteken, az első könyvet elméletileg megkapom karácsonyra, a másik három még nincs magyarul, a filmet pedig remélem meg tudom szerezni valahonnan, ha nem, akkor meg kivárom, míg megjelenik DVD-n. :) Egyébként ha kell valakinek a Twilight zenéje, csak írjon és szívesen átküldöm! Igazából a legnagyobb bajom az volt a filmmel, hogy túl rövid volt. Azt olvastam, hogy eredetileg 4 órás lett volna, mint ahogy a Harry Potter 5-öt akarták, ha jól emlékszem, de végül maradtak a 2 órás változatnál. Kár, én a 4 órás változatot is megnéztem volna.:(
Aki még nem látta, annak az előzetes a tovább mögött, szerintem megéri elmenni érte a moziba!

 

Szerző: Heaven

Szólj hozzá!

Címkék: twilight

A bejegyzés trackback címe:

https://lenalife.blog.hu/api/trackback/id/tr40835295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása